מהם 3 הצעדים המומלצים לזוגות צעירים להתנהלות כלכלית תקינה?

אם אתם זוג צעיר אתם ודאי רוצים להתחיל את החיים שלכם מכל הבחינות בצורה הנכונה והמשתלמת ביותר. כל זוג רוצה לראות את עצמו חי חיים רגועים ושמחים. גם מבחינה כלכלית חשוב מאוד לדעת איך להתנהל כדי שלא תבכו על כך עוד מספר שנים למה לא אמרו לנו…הפוסט הזה יעזור לכם ליצור יציבות כלכלית בבית שלכם מתוך מטרה לתת לכם ביטחון כלכלי ושלווה ברוכה. המשיכו אתנו.

בהתנהלות משק בית בפרט כאשר מדובר בבית חדש, בזוג חדש והתנהלות חדשה, חשוב מאוד שתדעו שכל צעד שלכם עכשיו משפיע על עתידכם הפיננסי. 

ראשית, חוסכים!

אם אתם שניכם עובדים, אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף. ובכל מקרה, גם אם אחד עובד והשני עדיין לא מסודר, מכל הכנסה שנכנסת, הפרישו סכום כסף קטן לחיסכון. מומלץ לחסוך 20% מכל הכנסה. זאת אומרת, מכל 1,000 ש"ח שאתם מכניסים, הפקידו 200 ש"ח בצד לחיסכון לעתיד. כך תתחילו מהרגע הראשון לשים כסף בצד להון עצמי. אם כבר התחתנתם ועד היום לא שמתם כסף בצד, זה הזמן להתחיל. אף פעם לא מאוחר מדי. כבר היום הפקידו כסף בצד ותראו רק טוב.

צעד שני, השקעות!

אם חשבתם שהשקעה קשורה רק לעשירים או מקסימום לאמידים או מבינים בשוק הנדל"ן, טעיתם ובגדול. כל אדם יכול וכדאי לו להשקיע. כך תבטיחו לעצמכם צמיחה כלכלית. אם אכן תחסכו 20% מההכנסות שלכם, יהיה לכם בעתיד מה להשקיע. רק אם יש לכם אפשרות להשקיע תוכלו להגדיל את ההון העצמי שלכם בלי לעבוד קשה. 

מה עושים בפועל?

אם אתם משקיעים בצורה חכמה, אתם גורמים לכסף שלכם לגדול בלי לעבוד על כך קשה. מה שמיוחד בהשקעות הוא, שאתם לא חייבים להתחיל בגדול, תמיד תוכלו לבחור להשקיע מעט ומקסימום בהמשך להשקיע שוב ושוב כאשר ההון שלכם יגדל.

למה בכלל כדאי להשקיע?

לכסף ששוכב בבנק יש ערך משתנה. מדי תקופה, כאשר יש אינפלציה הערך שלו עולה או יורד. כסף שמושקע יכול רק לגדול ולצמוח. התפקיד שלכם אחרי שכבר שמתם כסף בצד, זה לחפש מקום טוב להשקיע בו.

מה עם הפנסיה שלכם?

כבר בתחילת הדרך, כאשר אתם עדיין צעירים, חשוב לוודא שאתם מנויים על קרן פנסיה כדאית. חפשו קרן פנסיה שממנה מפיקים את הרווחים הגבוהים ביותר. לכן, למדו את המושגים של קרן פנסיה, ביטוחים בפנסיה, כמה משלמים מדי חודש, מה התשואה וכו כך תוכלו לבדוק האם הפנסיה שלכם משתלמת ועתידה למקסם את הכסף שלכם.

רוצים לדעת שהכסף שלכם עושה את שלו? מעוניינים להצליח בכלכלת המשפחה? אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם להגיע למצב בו אתם משתמשים עם הכסף שלכם בצורה הנכונה ביותר.

אני רוצה לפגוש כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה שיעזור לי.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: