מה קורה לקניות אינטרנט בתקופת הקורונה?

עכשיו יותר מתמיד, המסחר בתקופת הקורונה עובר לדיגיטלי. נגיף הקורונה נמצא בחיינו כבר כמעט שנה. הנפגעים העיקריים מהמשבר היו בעלי העסקים. במהלך שבועות רבים המסחר היה סגור, ובעלי העסקים היו צריכים למצוא תחליף לחנויות פיזיות. בעקבות כך, בעלי העסקים החלו לבנות לעצמם אתרים אינטרנטיים ולהשקיע את מיטב הזמן והמאמץ באתר. כמעט לחצי מהעסקים הקטנים היום, יש אתר אינטרנטי שהם מוכרים בו בארץ, וחלקם אפילו מוכרים גם בחו"ל.

למה הקניות באינטרנט התרחבו בשנים האחרונות?

קניות באינטרנט הפכו למשהו נפוץ. כמעט ואין משפחה שלא מזמינה מהאינטרנט, אפשר להזמין כמעט הכול, בגדים, צעצועים, כלי חשמל ואלקטרוניקה, כלי בית וכו'.

עד לתקופת הקורונה, בעיקר האוכלוסייה הצעירה הזמינה מהאינטרנט. אך בשנה האחרונה, התופעה התרחבה גם לאוכלוסייה המבוגרת. הנתונים מראים שבשנה האחרונה חלה עלייה חדה ברכישות מהאינטרנט. כ 70% מהאוכלוסייה המבוגרת וכ 85% מהאוכלוסייה הצעירה, מבצעים קניות באינטרנט.

מתחילת הקורונה, הרכישות באינטרנט גדלו באופן משמעותי. ובמיוחד הרכישות בתחום הלימודים והחוגים גדלו. קורסים שעד הקורונה אנשים עברו בצורה פרונטלית, כעת הם משתתפים בהם באונליין.

איך מתבצע התשלום באינטרנט?

את התשלום באינטרנט ניתן לבצע בשתי דרכים, בכרטיס האשראי או באפליקציות תשלומים (למשל ביט, פיי ופייבוקס). חברות האשראי ומפתחי האפליקציות מתחרות ביניהן. כל חברה רוצה לשפר את התנאים שלה ולתת שירות טוב יותר כדי שיותר אנשים ישתמשו בה. מי שמרוויח מכך זה אנחנו, הצרכנים. 

בשנים האחרונות השימוש באפליקציות התשלומים התרחב. כשצריך להחזיר לחבר כסף או לשלם לוועד כיתה, הרבה יותר נוח להזין את הסכום באפליקציה ולשלם דרכה מאשר לחפש עודף. התופעה התרחבה וכיום לרוב האנשים יש אפליקציות כאלה בטלפון.

איך מבצעים תשלום באמצעות פייפאל וביטקוין?

לאחרונה פייפאל הודיעה שהיא מאפשרת קנייה ורכישה של ביטקוין באמצעות האפליקציה. כרגע השירות קיים רק בארצות הברית, אבל בהמשך זה יגדל לעוד ארצות. כיום הביטקוין הוא מטבע כמו דולר ויורו, רק שהוא דיגיטלי. אפשר לשלם באמצעותו ולקנות אותו. לנו נשאר לחכות בסבלנות לראות לאן יתפתחו הדברים.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

איך חוסכים כסף? כל מה שרציתם לדעת

החשמל מתייקר – איך תוכלו לחסוך בתשלומי חשמל?

רוצים להתחיל לעשות כסף? בואו ללמוד את הדרך הנכונה

רוצים לחסוך כסף במשק בית? דבר ראשון תחשבו על מחזור משכנתא

מה כדאי לעשות עם הכסף שבצד? הפוסט הזה יסביר לכם הכל!

יש לכם כסף בבנק ואין לכם צורך בו? אין חיה כזאת! הפוסט הזה ידריך אתכם איך לפעול ולהשקיע!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: