ניהול תזרים המזומנים

ניהול תזרים המזומנים שלכם, הוא קריטי להצלחתכם מבחינה כלכלית. בתקופה בה האוטומציה באה לעזרת כל דורש, כדאי להיעזר בתוכנה לניהול מזומנים. מערכת זו תיתן לכם התראה בזמן אמת על הוצאות חריגות, הכנסות ותעשה לכם ניתוח אוטומטי. בצורה כזו, תמיד תדעו בדיוק מה מצבכם הנוכחי. התוכנה תשמש אתכם כמו מצפן ותוליך אתכם בדרך הלא פשוטה אל העצמאות הכלכלית הנכספת.

אז איך תדעו איזו תוכנה טובה לכם?

 עשינו רשימה של הצרכים שיכולים לעלות:

המצב הפיננסי במצב אמת

אחד היתרונות הגדולים של תוכנה לניהול מזומנים היא עצם היותה תמיד עדכנית. התוכנה שואבת את המידע מכל המקורות הקשורים אליכם, החל מחשבונות הבנק וכלה  בכרטיסי האשראי ונותנת לכם תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון. כך, תוכלו להתכונן מראש לכל תרחיש. ידיעה בזמן והיערכות לכל אירוע פיננסי יחסכו לכם המון זמן וכסף ובנוסף, מהירות התגובה שלכם תהיה הרבה יותר מהירה וכך הנזק יהיה מזערי.

לנהל את הכסף שלכם תוך כדי תנועה

אתם לא כל הזמן באותו מקום? דפי החשבון במשרד ואתם בבית? חפשו תוכנה מבוססת ענן שתוכלו להתחבר אליה מכל מקום ובכל זמן, גם באמצעות הסמארטפון.

לצפות את העתיד כבר מעכשיו 

נסו למצוא תוכנה שבעזרתה תוכלו להכין תחזיות לטווח ארוך, כדי שתוכלו להכין תוכניות ותקציב משפחתי לטווח הארוך. אירועים חד פעמיים, תשלומים שוטפים וכל הדברים שעלולים לצוץ צריכים להילקח בחשבון כדי לתכנן את העתיד הפיננסי שלכם. ידיעה מראש על הוצאות תוכל לתת לכם שהות להתארגנות- השגת מקורות מימון חליפיים, חיסכון כסף למטרה מסוימת ועוד. 

שיתוף נתונים

אחת הבעיות בניהול מזומנים, היא הממשק בין מספר גורמים. אם שני בני הזוג צריכים להזין נתונים עלולה להיווצר בעיה וחוסר סנכרון. לכן, חייב לבחור תוכנה שיכולה להתמודד ומאפשרת ממשק עם כמה גורמים לפי הרשאות. כל מי שנחוץ לניהול התקציב, יוכל לראות בדיוק מה המצב הכספי ומשם להתקדם. התוצאה היא שקיפות, כולם עובדים על אותה תוכנה ואין צורך לשלוח קבצים אחד לשני.

איתור דפוסי פעולה

כדי שתצליחו להתנהל נכון מבחינה כלכלית, אתם חייבים להיות תמיד עם האצבע על הדופק. לראות באיזה תקופה בשנה יש יותר או פחות הוצאות, יש הכנסה גדולה יותר (בונוסים, מענקים וכו'). תוכנה לניהול תזרים המזומנים יכולה להראות לכם תמונת מצב רטרואקטיבית, כדי שפעם הבאה לא תתפסו לא מוכנים. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

ייעוץ עסקי לעסק משפחתי

ייעוץ משכנתא בצפון

איך לוקחים משכנתא אחרי פשיטת רגל? קראו את הפוסט הבא!

איך לוקחים משכנתא אחרי פשיטת רגל? קראו את הפוסט הבא!

איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה? הפוסט הזה ידריך אתכם!

הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? הפוסט הזה יעזור לכם!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: