איך לוקחים משכנתא אחרי פשיטת רגל? קראו את הפוסט הבא!

יצא לכם בעבר לפשוט רגל והיום אתם רוצים לקנות דירה? הבנק מסרב לתת לכם משכנתא בגלל שבעבר העסק שלכם נפל? אם אתם אנשים מספיק חזקים, בטוחים ואמיצים, אתם יכולים להגיע לרכישת דירה למרות הכל. קראו את הפוסט הזה, הוא יענה לכם על כל השאלות.

מהי הסיבה לסירוב משכנתא לפושטי רגל?

בנק הוא חנות לממכר כסף. כל חנות רוצה להיות בטוחה שמשלמים לה על המוצרים. הבנקים מוכרים כסף בעד כסף. התשלום עבור הכסף אותו הם מלווים הוא ריבית. כדי שהבנק יהיה בטוח שהלקוחות שלו יחזירו לו את הכסף ולא ידחו את התשלומים, לפני שהוא מאשר הלוואה ללקוח, הוא בוחן אותו היטב מכל הבחינות. אחת הבדיקות הבסיסיות ביותר תהיה, מהו עברו הכלכלי? האם הוא נפל? האם הוא אדם שיודע לעמוד בהחזרים חודשיים ולשלם אותם בזמן? אם בעבר הלקוח פשט רגל, זה משקף בנאדם שלא מספיק זהיר. הבנק לא ירצה לתת לו כסף. אולי הסיפור יחזור על עצמו וגם עכשיו הוא יפשוט רגל. זוהי הסיבה לכך שאדם שפשט רגל יהיה לו קשה מאוד להוציא משכנתא מהבנק. גם אם לא מדובר בבנק בו הוא פשט את הרגל.

כמה זמן צריך לחכות מפשיטת הרגל עד לבקשה משכנתא?

אי אפשר לציין כמה זמן בדיוק צריך לחכות כדי לבקש משכנתא. זה תלוי בכם. כמה מהר תשתנו. הבנק לא מוכן לתת הלוואה לפושטי רגל, אם תראו לו שאתם כבר לא כאלו, הוא יסכים לאשר לכם את ההלוואה כמובן עם תנאים מסוימים.

אם אתם אכן אנשים עקביים ועקשנים ובכל אופן רוצים להצליח לקנות דירה במקום לשלם שכירות לפח, זה הזמן להתחיל לעבוד. כדי שהבנק יאשר לכם משכנתא, הוא צריך לדעת שאתם השתניתם. אתם כבר לא אותם פושטי רגל מהעבר, אתם אנשים חדשים ואמינים יותר. 

איך תראו לבנק שעשיתם שינוי? פשוט תתחילו להשתנות. אם הייתם רגילים להיות בעלי עסק פרטי ולא הייתה לכם משכרות מסודרת, תוכלו לפנות לבעל עסק ולעבוד תחתיו כשכיר. כך יהיו לכם משכורות חודשיות מסודרות והעיקר, תתחילו להתנהל בצורה שקולה ומסודרת יותר. 

למה חשוב לערוך שינוי בחיים הכלכליים?

רק אם תעשו שינוי משמעותי, יש סיכוי שהבנק יאמין שתשלמו לו את ההחזר החודשי של הלוואת המשכנתא. אחרת הבנק לא יסכים לאשר.

רוצים לעשות שינוי בחיים הכלכליים ולהתחיל לחיות נכון? מעוניינים גם אתם לחיות ברוגע ובשלווה? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים שלנו יעזרו גם לכם לצאת לחיים רגועים יותר.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: