יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

אחד המאפיינים הבולטים של הישראליים היום, זה היכולת שלהם לקחת על עצמם כמה הלוואות במקביל בלי לחשוב פעמיים. אולי נכון יותר, כמעט לא תמצאו זוג ישראלי שאין לו בכלל הלוואות. בדגש על רבים. לא הרבה אנשים מסתובבים "רק" עם חוב אחד. אבל אתם יודעים מה, זאת לא צרה אישית שלנו, ישראל לא החתימה על כל הזכויות שמורות להלוואות. בכל המדינות המערביות מקובל לקחת הלוואה לכל מטרה וצורך ואולי גם בלי צורך. אבל לא באנו לייאש אתכם. הפוסט הזה כאן כדי לתת מענה לבעיה שלכם. כדי לתת פתרון לריבוי ההלוואות.

גם אתם מתמודדים עם צרת ההלוואות?

ישנן הרבה סיבות להגיע למצב כזה של מספר הלוואות על ראש אחד. אחד נפל לזה כאשר רצה לקנות דירה והלווה כסף להון עצמי. השני חידש את הרכב שלו על חשבון הלוואה צדדית. השלישי שיפץ את הבית ואחר כך גם טס לחופש וכך צבר לעצמו שתי הלוואות במקביל. בסופו של יום, אם היינו לוקחים הלוואה רק במקרים קיצוניים של צורך הכרחי, לא היינו מגיעים למצב השפל הזה של קובץ הלוואות מופרז. 

מה עושים כדי להיפטר מההלוואות?

אם יש לכם אפשרות לשלם את כל החובות כאן ועכשיו, ברור שתעשו זאת. אבל כנראה שאם המשכתם עד כאן, אתם לא במצב כלכלי המאפשר לכם החזרים גבוהים כאלו. גם ככה אתם בקושי סוגרים חודש. 

במצב הנוכחי שלכם התפקיד שלכם הוא לסגור את ההלוואות לאחת גדולה. בשפה המקצועית, מאחדים את ההלוואות. מה הרעיון? קודם כל, חשוב שתדעו מה אתם חייבים ולמי. אם יש לכם מספר הלוואות ואינכם מסודרים כלכלית, אין סיכוי שאתם מחזירים את הכסף בזמן לכל הגופים המלווים. מה שקורה כתוצאה מכך לא כל כך נעים לומר. אבל ההלוואות צוברות ריביות יקרות, קנסות והצמדות ואתם בקושי מודעים לכך. 

אם תצרפו את כל ההלוואות להלוואה אחת גדולה, אתם בעצם מורידים את הריבית היקרה. ובעיקר, יודעים מה קורה עם ההלוואות שלכם. אם אין לכם משכנתא על הדירה שלכם, כדאי לכם לקחת משכנתא וזו תהיה ההלוואה המסודרת שלכם. במשכנתא אפשר לקבל תנאים טובים וריבית זולה יותר מהלוואות רגילות. כך תוכלו לקחת החזר חודשי המתאים לכם ולפרוס את המשכנתא לשנים ארוכות.

מה עוד חשוב לדעת?

לפני שהולכים על צעד דרסטי כמו לקיחת משכנתא לצורך איחוד הלוואות, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם לתכנן את צעדיכם הכלכליים באחריות ובחכמה.

רוצים למצוא את עצמכם במצב כלכלי משופר יותר? מעוניינים להציב סטופ לבלאגן עם הכסף? מחפשים את השלווה הכלכלית? הכירו את חברת המפתח לכלכלת המשפחה. המומחים שלנו יעשו הכל כדי להביא אתכם לממש את חלומכם. הקליקו כאן לקביעת שיחת ייעוץ עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת משפחה

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: