למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

בשנים עברו כאשר אנשים הרוויחו את הכסף שלהם במזומן, ההבדל בין אנשים שהתנהלו נכון, לבין אנשים שהתנהלו גרוע מבחינה כלכלית, לא היה הבדל גדול כל כך. אבל היום, כאשר בשנייה אחת אפשר לקחת הלוואה של עשרות אלפי שקלים ובלי להתאמץ הרבה אפשר להיכנס לבור שחור של חובות, ההבדל הוא מהותי. בנוסף לנתונים הללו, תחום השיווק והפרסום מאוד התקדם בשנים האחרונות והכניס לאווירה את תרבות הבזבזנות. 

 

ייעוץ עסקי עולה כסף האם זה כדאי? 

ברור שחלק מתרבות הבזבוז, הכניסה לאופנה גם את כל הנושא של ללכת לייעוץ עבור כל התלבטות. אבל אם מדברים על הנושא של התנהלות נכונה יש מה להרחיב בנדון. 

קודם כל, לפני שאתם פונים לייעוץ בכסף, יש המון אתרים חינמיים שאתם יכולים לקרוא בהם חומר ולהנות ממידע חיוני שיכול לעזור לכם להתנהל נכון. אבל אם אתם נמצאים במצב מאוד לא טוב של חובות, מינוס שרק הולך וגדל – כדאי להקדים רפואה למכה. כלומר, כדאי לעצור כמה שיותר מהר את הגלגל על ידי לקיחת עזרה חיצונית. פשוט אין ברירה. 

שימו לכם את העלות לעומת לעומת התועלת. אנו עובדים כבר שנים כחברה לייעוץ לכלכלה נבונה עבור משקי בית ויכולים להעיד על משפחות שהגיעו אלינו במצב מחפיר של רגע לפני הותאה לפועל ויצאו ברגיעה כלכלית. 

איך עושים שינוי מהותי בכלכלת המשפחה? 

בשלב ראשון קודם כל אנחנו מכבים שריפות. כלומר, אם יש לזוג חמש כרטיסי אשראי, אנחנו סוגרים את כולם ומשאירים כרטיס אשראי אחד. שלב שני בודקים את גובה ההכנסות, גובה ההוצאות כדי לראות מה המצב, ועד כמה השינוי צריך להיות חד ועמוק. אם הזוג נמצא בקשיים כלכליים שצריכים שיקום ארוך, אנחנו פונים לבנק ומסבירים לו בתור חברה לייעוץ לכלכלה נבונה, כי הלקוח שלנו מעוניין לעשות שינוי, ולכן אנחנו מבקשים שהבנק יבוא לקראתנו בנושא הספציפי. 

ברגע שיש לנו שיתוף פעולה עם הבנק, הכל הרבה יותר קל. לבנק יש בעיה. הוא לא מתייחס ללקוח שבא לבד כמו אל לקוח שבא בליווי יועץ מוכר. הבנק מתייחס ברצינות רבה יותר ללקוחות שלוקחים את עצמם בידיים ומעוניינים לשנות את המאזן השלילי.

לבנק יש שפה אחרת. כל עוד אתם לא יודעים לדבר את השפה שלו, הוא לא יבין אתכם. אנשי הצוות שלנו, עברו שנים של לימודים ועוד שנות ניסיון בשוק עצמו, חלקם גם עם עבר בנקאי עשיר, כך שאנו בקיאים בכל התחום הבנקאי ויודעים ללחוץ עבורכם על הכפתורים המתאימים.

רוצים גם אתם לצאת מהבור? 

רק מי שהמצב הכלכלי שלו בכי רע, יודע עד כמה קשה להיות במצב כזה. אנחנו ממליצים לכם בחום לבוא לפגישת ייעוץ ללא עלות שתהיה פתח לחיים טובים יותר עבורכם. איך עושים את זה? מקליקים כאן ואתם בדרך הנכונה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: