מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

ישנן טעויות שרבים נוטים לשגות בהן ולהפסיד אחר כך ובגדול. בשורות הבאות נדאג לעזור לכם להימנע מהן.

משקיעים במקומות הנכונים!

כל מעביד רוצה שהעובדים שלו יהיו שמחים ומרוצים. הוא ישתדל להעניק להם כמה שיותר הטבות והנחות. לכן, רוב המעבידים מוכנים לתת הלוואות לעובדים שלהם בלי לדרוש על כך ריבית. אבל מה שקורה בפועל זה, על פי פקודת מס, עובדים חייבים לשלם מס גם על שכר העבודה וגם על הטבות כלכליות שהם מקבלים במסגרת העבודה. על הטבות כאלו העובדים ידרשו לשלם גם ביטוח לאומי וביטוח בריאות. 

כמו כן, כאשר עובד מקבל הטבות ממקום העבודה, זה ייחשב לו כשכר וישפיע על מדרגות המס שלו. זה ייחשב כאילו הוא מרוויח יותר. וכך צריך לשלם למס הכנסה 4.07% ריבית על כך חוץ ממע"מ על ההלוואה.

זאת אומרת, בסופו של דבר המעסיק מוותר לכם על הריבית אבל מס הכנסה לא. ואתם כן תשלמו ריבית יקרה למס הכנסה.

השקעות!

כאשר משקיעים בשוק ההון, אפשר להרוויח ובאותה מידה ניתן גם להפסיד. אם אתם נדרשים לשלם לבנק אחוזים מהרווחים, החוק קובע שאתם יכולים לנכות את ההפסדים שלכם משוק ההון.

תשלומי מס הכנסה!

כל עצמאי משלם מקדמה פעם בשנה למס הכנסה. אם הוא שוכח לבדוק בסוף שנה את המצב הכלכלי של השנה החולפת, הוא עלול להגיע למצב בו הוא חייב למס הכנסה הרבה כסף בלי שהוא ידע על כך. מה שקורה, החוב לא שוכח אותו. הוא רק הולך וצובר ריביות והצמדה. לכן, אם אתם עצמאיים חשוב מאוד שתשימו לב לכך ותבדקו מה המצב שלכם במס הכנסה. כך תמנעו מחובות בלתי רצוניים שלא מצדיקים את עצמם כלל.

ניצול קרן פנסיה או קרן השתלמות!

ישנה אופציה להשתמש בקרן פנסיה או בקרן השתלמות במקום לקחת הלוואה / לצמצם את המשכנתא. מה קורה בקרן פנסיה? בדרך כלל טיפשי מאוד ללכת על צעד כזה. ראשית, אם תבזבזו עכשיו את הפנסיה שלכם, מה יהיה עם הקצבה החודשית שלכם בבוא היום כאשר תפרשו לפנסיה? כמו כן, המדינה לא שותקת לכם. אם אתם רוצים להוציא את הכסף בטרם עת, המדינה תדרוש מכם מס הכנסה של 35%. מדובר באחוזים גבוהים מאוד. לא כדאי לכם ללכת על כיוון כזה.

מה עם קרן השתלמות? אם אתם מושכים את הכסף לפני  הזמן, אתם לא מקבלים פטור ממס על הרווחים. ויחד עם זאת נשללת ממכם התשואה. 

מחפשים להרוויח כסף? רוצים לדעת שהכסף שלכם נמצא במקום הנכון? מעוניינים לנהל את כלכלת הבית שלכם בצורה נכונה? חברת המפתח לכלכלת משפחה כאן בדיוק לשם כך. צוות המומחים שלנו ילוו אתכם צעד אחר צעד עד שתרגישו יציבים ובטוחים. ככה מונעים טעויות כלכליות. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: