הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? הפוסט הזה יעזור לכם!

כולנו רוצים לדעת שאנחנו מסודרים עם דירה. היום מי שזוכה למשכנתא הוא המאושר באדם. סוף כל סוף הוא זוכה לשלם משכנתא ולא שכירות. הכסף נכנס לדירה ולא סתם נזרק לפח. אם גם אתם רציתם לזכות לשלם משכנתא אבל הבנק מסרב לאשר לכם את ההלוואה, אתם חייבים לקרוא את זה.

מה עושים במקרה של סירוב למשכנתא?

קיבלתם סירוב בבנק ואתם עדיין רוצים לקבל משכנתא? אל תפנו לגוף חוץ בנקאי ללוות ממנו כסף, זה עלול לעלות לכם ביוקר. אם המטרה שלכם היא לחסוך כסף ברכישת דירה, הלוואה מגוף כלכלי חיצוני תגרום לתוצאה הפוכה. אתם עלולים למצוא את עצמכם מוכרים את הנכס כדי להחזיר את ההלוואה. אתם שואלים מה הקשר? פשוט מאוד. בהלוואה חוץ בנקאית משלמים ריבית של לפחות 5%. לעומת זאת, בהלוואת משכנתא בבנק משלמים בערך 2.5% ריבית. ההפרש הוא של כ 2.5%.  על כל אחוז במשכנתא משלמים 700 ש"ח בהחזר החודשי. 

זה אומר שאם תקחו הלוואה חוץ בנקאית תשלמו כ 2,000 ש"ח בחודש יותר מאשר בהלוואת משכנתא רגילה. נראה לכם שתוכלו לעמוד בהחזר חודשי מופקע? אם במצב רגיל תשלמו רק 3,500 ש"ח מדי חודש, בהלוואה חוץ בנקאית תדרשו לשלם כ 5,500 ש"ח! לא כל אחד יכול לשלם החזר חודשי כל כך גבוה במשך 30 שנה. אם במהלך השנים ישבר לכם ותרגישו שאתם לא מסוגלים לשלם, ההלוואה תצבור ריבית והצמדה. עד שאתם עלולים להגרר לחובות ולהדרש למכור את הנכס. 

התיאור הזה אינו מוגזם. הוא יכול לקרות לכל מי שלוקח על עצמו הלוואה חוץ בנקאית גדולה. 

איך כן משיגים הלוואה?

אז הבנו שהלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה יקרה מאוד. מה כן כדאי לעשות? פשוט מאוד. לפנות ליועץ משכנתאות שיכוון אתכם. רק יועץ משכנתאות שכבר מכיר את התחום לעומק ויש לו ניסיון רב שנים, יוכל לעזור לכם באמת.

רוצים לדעת עוד? מחפשים דרך לקחת הלוואות זולות? אנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו המכיל: כלכלנים בכירים, יועצי משכנתאות ובכירי בנקים יעזרו גם לכם להגיע לשלווה הכלכלית.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: