איך חוסכים כסף בצד?

החיים שלנו היום מזמינים חובות. כן, קראתם נכון, החיים שלנו מזמינים אותנו לחובות. אבל, אף אחד לא חייב אותנו לקבל את ההזמנה. ההתנהלות ההזויה של היום שכמעט כל דבר אפשר לקנות דרך הפלאפון ולהזמין ללא טרחה ומאמץ, גורמים לנו לצרוך הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים. הרבה יותר ממה שאנחנו באמת היינו קונים אם קצת היינו חושבים. אבל אף אחד לא מחייב  אותנו להיגרר לכך. זכותנו לשלוט בעצמנו ובכספינו. בכתבה הבאה תקראו ותבינו איך מתנהלים נכון מבחינה כלכלית ולא נסחפים אחר הפרסומות והרצון של הסוחרים למכור לנו.

על פי הנתונים, משקי הבית בישראל הגיעו בחודשים האחרונים לחוב של 622 מיליארד שקל!  אבל למרבה הפלא הנתונים האלו לא גורמים לירידה בצריכה  בכרטיסי האשראי. 

כ 50% מהאזרחים הישראליים סוגרים מדי חודש את ה"חודש" שלהם עם מינוס ועדיין ממשיכים להתנהל כפי שעשו עד היום. אנשים מוציאים יותר כסף ממה שיש להם בלי לחשוב איך ישלמו  אותו. כלומר, בלי לחשוב איך אני מכסה את החובות שלי. מילא אם היו  קונים רק מה שמוכרחים. אבל אנשים קונים כל מה שמתחשק להם וללא חשבון. פשוט כך, כל מה שמתחשק, כל בילוי, חופש, אוכל חדש וכדו' שיוצא לאור מחייב גם אותם ליהנות ממנו. מה קרה, כולם כאן רוטשילד?

המחלה הזו מתחוללת לא רק בארץ. היא נחלת כולם. לא אנחנו הישראלים יצרנו אותה. החיים הנהנתנים ש ל היום עם כל הפיתוחים והחידושים הם אלו הגורמים לאנשים לקנות ולצרוך בלי להתחשב בהכנסות שלהם.

גם אם יהיו לכם הרבה סיבות וטוענות לדבר, את הבנק זה לא ממש מעניין. הוא לא מתרשם מתירוצים. הוא רוצה מעשים. זה שהעולם שלנו מלא גירויים לא נותן מענה לחובות.

איך הפרסומת עושה עלינו כסף?

העולם הפרסומי שלנו היום עובד קשה כדי להשיג אותנו. משכנעים אותנו שנעביר את הכסף מהחשבון שלנו  לחשבונות אחרים. שניקח הלוואות וכך פשוט בלי לשים לב נכניס להם עוד כסף. למה לא? 

אולי הגיע הזמן שקצת נחזיר להם?! למה שהם כל הזמן יצחקו עלינו  מאחורי הגב  על החובות ועל הכסף שהם מצליחים להוציא מאתנו, לא מגיע לנו קצת ליהנות גם? אולי עכשיו אנחנו נעשה את הקופה? כן, ממש כך, אם נתחיל לחסוך נוכל לעשות כאן קופה לא מביישת. אם נתחיל להתנהל כלכלית לפי הכסף שיש לנו ולא נתייחס לפיתויים שברחוב, אנו נגיע להישגים מרשימים. פתאום נמצא את עצמנו עם כסף בצד לחלומות שחלמנו עליהם כל כך הרבה שנים…

איך נוצר המינוס בבנק?

למינוס בבנק ישנם 2 סיבות. מהגירויים של הרחוב. ומהתנהלות כלכלית לא מתוכננת. אם היינו  מחשבים כל  הוצאה מראש, לא היינו מגיעים לחובות והלוואות שכאלו. כן, גם אם המיקסר בדיוק נשבר, מותר לקנות חדש.  אבל צריך לחשב את זה בהוצאות החודש. אם הקיץ הגיע, אז  הילדים צריכים קיטנה, אבל למה לא לחשוב על זה קודם? הקיץ לא מגיע בהפתעה. הוא הודיע על כך קודם…

אז איך חוסכים כסף?

אם נחליט שאנחנו בכל מקרה חוסכים מדי חודש ומגיעים לפלוס של 10% מהמשכורת, אנו נגלה בסוף שנה קופת חיסכון של עשרות אלפי שקלים! תוך 10 שנה אתם עם קופת חיסכון של  מאות אלפי שקלים! זה לא דמיון, זו מציאות! וגם אתם יכולים להגיע לזה. אם רק תרצו ותשאפו. כמובן שאת הכסף שתרוויחו תוכלו להשקיע בשוק ההון וליצור ממנו הכפלה. כן, תוך 10 שנים השוק הישראל מכפיל את עצמו. ואם אתם השקעתם בו, תוכלו גם אתם להנות מהפרות.

אז לא ביום אחד חוסכים 10%, מתחילים שלב שלב. קודם כל, סוגרים חודש בלי מינוס. אחר כך, מתחילים להחזיר חובות מצטברים. עכשיו, כאשר אתם כבר יציבים כלכלית ונקיים מכל הלוואה או חוב, קדימה, למשימה! 

אז כולם מסכימים שכדאי להפסיק עם המרוץ הזה אחר הלוואה נוספת וסגירות חוב. כולנו רוצים גם לחסוך כסף ולהשקיע. אבל איך עושים את זה בתכל'ס?

אנו ב"המפתח לכלכלת המשפחה" כאן כדי לעזור לכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו משפחות רבות אל הסוף הטוב. אנו מתמחים במיוחד בליווי אישי להתנהלות כלכלית נבונה מתוך מטרה שתשארו איתה ותגיעו איתה עוד רחוק. הצטרפו עכשיו לכל אלו שמצאו את הרוגע בחיים שלהם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: