איך מאתרים קרנות פנסיה?

על קרן פנסיה בוודאי כבר שמעתם. כל עובד מחויב להפריש על פי החוק, כספים לתקופת הפנסיה שלו. את הכספים מפקידים בקרנות הפנסיה השונות. וכאן מתחילה הבעיה. איתור קרנות פנסיה הוא לא סתם מושג עלום. מדובר בפעולה שיכולה להציל לכם את הכספים האבודים שלכם.

מהו איתור קרנות פנסיה?

בדקתם פעם מה קורה עם כספי הפנסיה שלכם? בכמה קרנות יש כסף על שימכם? חשוב שתדעו שלאחר כמה שנים, הכספים עלולים להיעלם. איתור קרנות פנסיה היא פעולה שאם תבצעו אותה תמצאו איפה יש לכם קרנות פנסיה לא פעילות. כך תוכלו להציל את כספכם מאבדון.

אני מאמין שעבדתם במהלך החיים ביותר מעבודה אחת. ייתכן שהפרשתם כספים בכל עבודה לקרן פנסיה אחרת. וכעת, עליכם רק לאתר את הקרנות בהן יש לכם כסף ולאחד את כל הקרנות יחדיו.

ואביא דוגמא: נניח ועבדתי לפני חמש שנים בחברת המפתח, בתקופת עבודתי שם הופרשו לי כחוק דמי פנסיה על שמי בקרן פסגות (זו רק דוגמא:). לאחר 5 שנים, עברתי לעבוד בעבודה אחרת, שם הפרשתי לקרן פנסיה אחרת במגדל. כעת יש לי 2 קרנות פנסיה, אחת בפסגות ואחת במגדל… הכסף שבקרן הפנסיה הראשונה לא מצטבר ולכן הוא גם יכול להיגמר/ להימחק. לכן, כדאי לבצע איתור קרנות פנסיה ובכך להציל את כספי הפנסיה האבודים.

אז איך מאתרים קרנות פנסיה אבודים?

כל אחד יכול לבצע איתור קרנות פנסיה בכוחות עצמו בעזרת תשלומי המשכורת והמסמכים הנלווים להם. אם אתם רוצים שזה יעשה בצורה טובה ומקצועית, פנו למומחים בתחום שידעו לבדוק מהי הקרן המשתלמת ביותר עבורכם. חברות כאלו יעשו עבורכם את העבודה ואתם תוכלו להיות רגועים שהכסף שלכם לא הולך לאיבוד. אם אתם יודעים על קיומה של קרן פניה נוספת על שימכם, פנו עוד היום לאיחוד הקרנות, בהצלחה!

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

אין לכם עבודה? ככה נכון לחפש עבודה!

רוצים למשוך כסף מקרן פנסיה או מקרן השתלמות? למה לא כדאי למהר?

רוצים למשוך את הכסף מקרן השתלמות? אתם יכולים להיות פטורים ממס!

איך מקבלים החזר כספי מרשות המיסים? בכתבה הבאה תקבלו מענה!

רוצים להצליח בעסק שלכם? ספקו שירות טוב!

מעסיקים עובדים? איך תערכו ראיון עבודה דרך הטלפון?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: