אין לכם עבודה? ככה נכון לחפש עבודה!

אחד הדברים הכי מסתכלים בחיפוש אחרי עבודה, זה ששולחים המון קורות חיים ולא מקבלים תגובה. אז קודם כל, תרגעו, אתם לא בעייתים. רוב מחפשי העבודות בישראל מצאו את מבוקשם רק אחרי פרק זמן של מספר חודשים מכובדים. וגם אחרי שמצאו, לא תמיד העבודה שמצאו סיפקה אותם. הן מבחינת המשכורת, הן מבחינת תנאי העבודה, הסביבה החברתית וכו'. אבל אם בכל אופן עברה תקופה בה אתם לא מקבלים שום הצעה רצינית, שווה לכם לבדוק שוב את הנושא. יכול מאוד להיות שמשהו בפנייה שלכם לא מספיק. בואו תשמעו מה יש למומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה לספר לכם. 

אין תחליף לרושם ראשוני - קורות חיים

מכירים את המושג של תפסת מרובה לא תפסת? מאוד קל לשלוח קורות חיים לאלף מקומות עבודה, אבל בפועל, מקומות העבודה מסננים המון קורות חיים, ואם קורות החיים שלכם לא מסוגננים בצורה שקולעת לתחום מסוים, יהיה קשה לכם למצוא בסוף התהליך את העבודה שמתאימה לכם. 

בעולם הדיגיטלי של ימינו, אנשים התרגלו לאפשרויות השליחה המהירות וקודם כל שולחים קורות חיים. אבל בפועל עלולים לפספס מקומות עבודה טובים, אם שולחים בלי לחשוב לפני שליחת קורות החיים. מה עושים כדי שהסיכוי להתקבל יעלה? מסגננים את קורות החיים על פי הדרישה של מקום העבודה הספציפי הזה. אתם לא צריכים לכתוב מאה גרסאות של קורות חיים, אבל לכל הפחות ארבעה שיעשו לכם את העבודה (תרתי משמע). 

לכו על משרות שדורשות ממכם להתפשר

אם אתם נעולים על תחום מאוד מסוים, אל תחפשו דווקא משרות מתגמלות, אלא כל משרה שהיא. לפעמים יש משרות שפנויות רק לתקופה של חצי שנה, וזה מאוד מרתיע את מי שמחפש עבודה. אבל בפועל, תסתכלו על זה כהשקעה שלכם לעתיד. תוכלו לצבור ניסיון, ומי יודע, אולי גם בסוף הבוס ירצה להשאיר אתכם. 

אל תתנו לעצמכם להיות מופתעים בראיון העבודה שלכם

ראיון עבודה הוא נקודה מאוד מעניינת. מצד אחד אי אפשר להתרשם מבן אדם בתוך רבע שעה. אבל מצד שני, הרושם בראיון העבודה, הוא זה שמכריע על הקבלה לעבודה. מה באנו להגיד בזה? חשוב מאוד להתכונן לראיון עבודה כמו שצריך. בדרך כלל השאלות לא אמורות להפתיע אתכם, אם תתכוננו לראיון עבודה. איך מתכוננים? קודם כל תבדקו מה הציפיות של החברה ממכם, ואחר כך תעברו על שאלות נפוצות בראיון עבודה. 

רוצים לדעת עוד על התנהלות כלכלית נבונה? 

אתם מוזמנים בחום להכיר את המומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה שיתנו לכם יד ויעזרו לכם לנהל את חיי המשפחה שלכם באיכות חיים ברמה אחרת. כי לא משנה כמה כסף יש לכם, משנה איך אתם מתנהלים איתו. הקליקו כבר עכשיו כדי לתזמן לעצמכם פגישה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: