יוצאים לחופש עם הילדים? חוששים להיסחף לסכומים מופרזים? איך שומרים על כלכלה נבונה גם בחופש הגדול

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל לחופשה אתם ודאי מדמיינים  את הילדים שלכם מאושרים ונהנים. וגם אתם. מה שקורה. את הכסף אתם משלמים, לא הילדים. אם החור בבנק שיוצר בעקבות הנסיעה, יהיה גדול מדי, אתם עלולים להתחרט על כל הסיפור. אז לא אמרנו שתוותרו על הרעיון, חופשה יכולה לשחרר אתכם ולתת לכם ולילדכם הרבה מאוד כח. אבל כדאי לכם לחשוב קודם ולחשב כמה אתם יכולים להוציא על טיול אחד. כך שלא תחרטו בסוף…

הכתבה הבאה תעזור לכם לעשות את זה כמו שצריך. לפרגן לעצמכם את הטיול הזה ועדיין להישאר רגועים מבחינה כלכלית. 

אז איך דואגים להתנהלות כלכלית שפויה גם בזמן של חופשה?

כלל ראשון, לא יוצאים לטיול לפני שעושים חושבים. אם עדיין לא תכננתם את הסכום אותו אתם מפרגנים לחופש שלכם, אתם לא יכולים בשום אופן להזמין כרטיס או אתר כלשהו. בפרט אם מדובר בנסיעה לחו"ל שהיא הוצאה גדולה יותר ומורכבת.

אז מה עושים? קובעים סכום מתאים והגיוני למקום בו תשהו. לאוכל אותו תפרגנו לעצמכם. אם אתם נדרשים לבגדים מתאימים גם את זה קחו בחשבון. גם ציוד כמו גלגלי הצלה, נעלי הליכה וכו' יחשבו. כמובן שתחשבו את העלות של האטרקציות, הדלק לרכב, מדריך טיולים וכו'. את כל זה חשבו יחד עם הילדים שלכם. כך תוכלו להרוויח גם חינוך לחשבון ולהתנהלות כלכלית נבונה. כן, ילד שיודע שלא קונים כל מה שרוצים, ואי אפשר הכל, גדל טוב יותר ומפותח. הוא מחושל לחיים.

אל תפתו להשתמש בכרטיס אשראי, הוא גונב לכם כסף!

הרבה יותר חכם וחסכוני להשתמש בכסף מזומן. כרטיס אשראי גונב מכם הרבה מאוד כסף. בכרטיס אשראי תשלמו גם על עמלות של שימוש בכרטיס בחו"ל. אבל בעיקר, מכיוון שעם כרטיס אשראי קל יותר להיסחף ולקנות בלי חשבון. לא מרגישים את השטרות שיוצאות מן הארנק. פשוט מגהצים וממשיכים הלאה. יותר מזה, חברת האשראי מוכנה לתת לכם כסף יותר ממה שיש לכם באמת כך שאתם עלולים להיכנס לחובות בלי לדעת. רק בסוף חודש תגלו את התרמית ותאלצו לאכול אותה לבד.

דמי כיס לכל ילד:

צעד חכם יהיה לתת לכל ילד סכום כסף מסוים כל יום, איתו הוא יכול לקנות מה שהוא רוצה. כשנגמר לו הכסף, הוא מוזמן לחכות ליום למחרת. אם נשאר לילד כסף, הוא ישמור אותו למחר. למחרת יהיה לו יותר כסף חופשי למה שהוא רוצה…אם אתם רוצים ללמד את הילד שלכם איך להשתמש בכסף בצורה חכמה, למדו אותו לחשב כמה הוא יכול להכניס בסכום כסף שיש לו בידו. הילד שלכם מספיק חכם ולאט אבל בטוח הוא ילמד לעשות חושבים. אם רק תלמדו אותו את הדרך.

בודקים את המחיר:

יציאה לחו"ל מלאה בפיתויים. אם כל יציאה למרכז קניות מהווה ניסיון גדול להיסחפות, אז כשמגיעים לחו"ל, העניינים יכולים כמעט לצאת מכלל שליטה. אז לפני שאתם יוצאים לחו"ל, שימו לב שאתם לא קונים סתם מוצרים שתוכלו לקנות בארץ במחיר זהה. אל תתפתו! חבל על הכסף שלכם. לפנ שאתם בוחרים לצאת לקניות, החליטו כמה אתם מוכנים להוציא ועם סכום הכסף הזה תגשו לחנות. גם חנויות בגדים, נעליים, אביזרים וכו'. תמיד כדאי להשוות מחירים כדי לדעת שאכן פניתם לחנות זולה וכדאית.

אל תשכחו שהיום את רב המוצרים תוכלו לקנות בארץ במחיר מתחרים ובלי לשלם על מזוודה נוספת…

בקרו בחנויות עודפים:

תוכלו לנצל את ההזדמנות ולחסוך גם כאן כסף. לכו על חנויות של עודפים. גם שם תוכלו למצוא דברים זולים מעונות קודמות ובאיכות מעולה. תוכלו לצאת לקניות בתור טיול מהנה, לקחת רכב הלוך חזור וכולם ביחד לבחור את המוצרים הנבחרים. זה יכול להיות טיול מוצלח, אטרקטיבי ואפילו חסכוני כך שכולם יצאו מורווחים! אז בהנאה! 

אם אתם אכן מאלו שרוצים לחיות נכון, אנו בכלכלת משפחה נשמח לעזור לכם במישורים נוספים. צוות המומחים שלנו כבר עזרו למאות ואלפי משפחות להגיע לקרקע בטוחה, לחוף מבטחים מבחינה כלכלית. אנו מאמינים שככל שאתם חיים בצורה כלכלית מחושבת יותר, החיים שלכם שמחים ורגועים יותר. ואת זה אנחנו שואפים להעניק לכל הסובבים. אז הקליקו כעת, ואנו נשריין לכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם טובי הכלכלנים בארץ.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: