יש לכם חיית מחמד? איך נמנעים מתשלומי פיצויים מיוחדים?

לא כולם יודעים עד כמה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח עבור חיות מחמד. כל מי שרוצה למנוע מעצמו עוגמות נפש של תשלומי פיצויים יקרים, חייב לבטח את עצמו בביטוח מיוחד. 

לאחרונה פורסמה הודעה מחברת ליברה, חברת ביטוח מוכרת, כי היא משיקה ביטוח דיגיטלי עבור חיות מחמד. בשורות הבאות תקבלות את כל המידע לגבי ביטוח חיות דיגיטלי. אם אתם מחזיקים בבעלותכם חיות מחמד, אתם חייבים להמשיך איתנו.

למה צריך לבטח את חיות המחמד בביטוח?

אם יש לכם חיות מחמד, רק אתם יודעים כמה אתם משקיעים בהם בכל מני תחומים. בריאותי, תזונתי, משחקים ועוד. לרכוש פוליסת ביטוח עבורן תהיה השקעה זולה יותר אבל הכרחית הרבה יותר. אם חלילה יקרה שהחיה תדרש לטיפול רפואי יקר, מי ישלם את ההצעות היקרות? לא פעם גם קורה שהחיה חולה והיא נדרשת לתרופות או אפילו לניתוח מורכב. אם היא תהיה מבוטחת, הכל יראה אחרת. כך עלול להיות שאתם נגררים לחובות עמוקים וכמעט מתרוששים רק בגלל חולי זניח. או פשוט מזניחים את החיה ומפסידים אותה.

אבל זה לא חייב לקרות! אם תהיו מבוטחים בביטוח שיכסה לכם את כל המקרים האלו, המצב יהיה הרבה יותר טוב.  ובביטוח דיגיטלי תקבלו את הכיסוי לביטוח לחשבון הבנק שלכם מיד אחרי שתדווחו על המקרה. לא תאלצו לעבור חקירות ובדיקות.

שימו לב, אנשים נוטים לחפש לחסוך כסף בכל מני תחומים, לפעמים פשוט שוכחים שהכסף הגדול נמצא מתחת לתנור. במקום לחפש מסביב איך להוסיף הכנסה, פשוט תשמרו על מה שיש לכם ותמנעו מעצמכם נזקים מיותרים שיעלו לכם ביוקר.

מה עוד תרוויחו מביטוח עבור חיות מחמד? 

אל תשכחו שחיית מחמד היא גם חיה ולא רק מחמד. היא עלולה גם להזיק לסובבים. מה קורה אם החיה שלכם תשרוט את אחד השכנים? אולי אפילו תנשוך את הילד שלהם? מי יפצה את הנפצע?

אם תבטחו את עצמכם בביטוח חיות מחמד, גם מקרה של פגיעה, הנפצע יקבל את הפיצויים מחברת הביטוח. כך שאתם באמת יכולים להיות רגועים. 

רוצים גם אתם לחסוך כסף? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המפתח לכלכלת משפחה מזמין אתכם לפגוש כלכלן בכיר מחברת כלכלת משפחה כדי לחסוך וליהנות כמה שיותר.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: