יש לכם כסף בבנק ואין לכם צורך בו? אין חיה כזאת! הפוסט הזה ידריך אתכם איך לפעול ולהשקיע!

מי לא רוצה לדעת שהכסף שלו נמצא במקום הנכון. כל מי שיש לו כסף בצד, מעוניין לדעת שהוא גדל ולא סתם שוכב בצד ביובש. בפוסט הזה נלמד איך משקיעים בצעדים הראשונים, כיצד תמנעו מהפסדים כלכליים, באילו הזדמנויות עדיף לתת לאיש מקצוע לטפל בעניין? הכל בפוסט שלפניכם!

הכסף שלכם שוכב בבנק?

מצב בו כסף שוכב בבנק, הוא דווקא נחמד. הוא מראה שאתם מסודרים כלכלית ומתנהלים בצורה חכמה וחסכונית. אבל, יתכן שאתם יכולים לגרום לכסף שלכם לצמוח ולפרוח. ואם כן, חבל על כל יום של בטלה. הריבית היום נמוכה מאוד, כסף ששוכב בבנק, לא יוצר כסף גדול. 

השקיעו באופן עצמאי!

בעבר, כדי להשקיע היו צריכים לנסוע רחוק, להשקיע אנרגיות, להיפגש ולחתום במשרדי השקעות. היום,  הכל פשוט יותר. בעולם המודרני, מהבית שלכם תוכלו להשקיע ולקצור פירות.

מה צריך לדעת לפני שמשקיעים?

קודם כל, להשקיע בבית מסחר עצמאי זו השקעה רווחית יותר מאשר השקעה דרך הבנק. אבל אם אתם רוצים להשקיע בבתי מסחר, אתם צריכים ללמוד טוב את כל תחום ההשקעה. אחרת, אתם תכניסו את עצמכם לסיכונים שאפילו לא תהיו מודעים אליהם.

כסף שנמצא בקופת חיסכון בבנק, גם הוא מושקע בשוק ההון. אבל הבנק גורף רווחים נאים ומכובדים לכיס שלו.

אילו השקעות בשוק ההון קיימות?

קיימות שלושה סוגי השקעות בשוק ההון:

השקעה במניות:

אם אתם רוצים להשקיע במניות, זו אכן דרך רווחית ומשתלמת. אבל הסיכויים והסיכונים בה הם בהשוואה. אם אתם בעלי אופי מעז זה מתאים לכם. וכמובן אל תשקיעו את כל הכסף שלכם בצורה כזו.

איך זה עובד? כאשר תחליטו לקנות מניה בחברת השקעות, אתם נעשים שותפים לחברה. תוכלו לבחור להשקיע בחברה מוכרת שכבר הוכיחה הצלחות. או לקנות מניה זולה יותר מחברה חדשה שיש לה סיכויים גבוהים לצמוח מאוד ולהיות שווה פי כמה וכמה.

אגרות חוב:

אם אתם רוצים להשקיע באג"ח, אתם בעצם עוזרים לחברת ההשקעות. אתם מלווים לה כסף והיא מעניקה לכם בעבור זה אגרות חוב. כל מי שמחזיק באג"ח ירוויח מהתשואה כאשר החברה תצליח. גם כאן ישנם סיכונים וסיכויים גבוהים.

בדרך כלל חברות ממשלתיות הן בטוחות מאוד. יותר מאשר חברות פרטיות. וכן, ככל שהזמן ארוך יותר, הסיכון גדול יותר. התשואה הממוצעת היא בין 2% ל4%.

קרנות עוקבות מדד:

כאן ככל שהמדד התפרש יותר, אתם לוקחים פחות סיכונים. כאן אתם משקיעים ולא צריכים לעשות שום פעולה אחר כך. הכסף יעשה את שלו והתשואה היא גבוהה. בסביבות ה 10%!

רוצים לחסוך כסף? מעוניינים להתנהל כלכלית בצורה נכונה? מחפשים להשקיע את הכסף שחסכתם? הכירו את חברת המפתח לכלכת משפחה. אנו נעזור לכם בכל מה שקשור לכלכלת משק הבית.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: