כיצד תדעו כמה כסף אתם מוציאים מדי חודש?

הקורונה עשתה את שלה והשפיעה על תחומים רבים בחיים שלנו. תחום כלכלת המשפחה גם הוא הושפע בצורה דרסטית ומשמעותית מאוד. היו שני צדדים למטבע שהתנגשו אחד בשני. אם שמתם לב לכך, ההוצאות שלכם היו נמוכות יותר מאשר בשנים קודמות. לא היו הוצאות רבות על בגדים. כי אם לא יוצאים, אז בשביל מה ומי צריך לגוון. לא יצאו לבילויים, מסעדות, חופשים וודאי שלא נסעו לחו"ל. חוגים ומפגשים התבטלו מיד. ועוד ועוד.

מצד שני, הרבה עובדים איבדו את פרנסתם. חלקם באופן זמני והיו כאלו שיצאו לחל"ת ולא חזרו. חברות קרסו כלכלית ולא יכלו לקבל את העובדים שלהם בחזרה. אנשים במצב רפואי מסוכן, או כפי שמכנים אותם כעת, בקבוצת סיכון, לא יכלו בכלל לעבוד ומצאו את עצמם מסתגרים בבתים בלי להכניס שקל. במקרה הטוב הם קבלו חל"ת.

מה קרה כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה?

הרבה אנשים ומשפחות למדו בתקופה זו על כלכלת משפחה. חלקם פנו לייעוץ מקצועי ורובם למדו זאת על בשרם האישי. כל אחד היה מוכרח לערוך חשבון ובירור פנימי מה קורה בבית שלו ולמה. כמה הוא מוציא מדי חודש ועל מה. זו אחת המעלות של הקורונה. לא שביקשנו אותה, אבל אם היא נכחה כאן אצלנו כל כך הרבה זמן, לפחות נפיק ממנה את התועלות המירבית.

אבל ישנם הרבה אנשים המתקשים לעשות את הסדר בבית שלהם. הם מתקשים להבין. איך זה יתכן. אנחנו עובדים כל כך קשה במשך כל החודש, מכניסים הרבה מאוד כסף ובסופו של דבר בקושי או שאפילו לא סוגרים חודש! מצב אבסורדי שאסור שימשיך להיות

התשובה לשאלה מונחת מתחת לידיים שלכם!

ישנם אנשים שאף פעם לא בדקו את מצב חשבון העו"ש שלכם. מה אתם אומרים? קל יותר לחיות איך שרוצים בלי להילחץ. נכון? כן, קל לברוח מהמציאות. חכם לחיות אותה באמת. לפעמים אנשים בוחרים להיכנס לחשבון הבנק שלהם. להציץ לרגע ולסגור. מה להם ולחשבון שלהם?!

אם אתם רוצים כן לדעת מה קורה בחשבון העו"ש שלכם ולהיות בעניינים הכלכליים שלכם, בשורות הבאות תקבלו מענה.

מתי יורד לכם בחשבון?

בקשו שכל החיובים שלכם באשראי ירדו מיד אחרי שהמשכורת שלכם נכנסת. אחרי שירדו כל ההוצאות, תוכלו לדעת היכן אתם עומדים בחודש הזה. שלא תתבלבלו וכל החודשים יתערבבו להם יחד.

טבלה חשובה!

מלאו טבלה בה אתם ממלאים את כל ההוצאות וההכנסות שלכם. פרטו את כל הנתונים אפילו הקטנים ביותר. כמו חיובים של גז ומים. כך תראו מול העיניים שלכם את מצבכם.

מעוניינים למצוא משהו שיעזור לכם להשתקם כלכלית? רוצים להתקדם בחיים ולדעת שאתם מסודרים? פנו עכשיו למומחים שילוו אתכם!

אני מעוניין לפגוש כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה שיעזור לי.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: