מתי כדאי לשבור תוכניות חיסכון?

יצא לכם לשמוע על כאלו שביום אחד בהיר מצאו את עצמם ללא שקל בכיס? או גרוע יותר עם מינוס בבנק בלי שום אופציה להתחיל לשלם את הכסף? זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. חלילה וחס כמובן. אנחנו מאחלים לכולכם רוגע ושלווה כלכלית אבל כדאי וחכם לא לחיות כמו בת יענה ולאמר "לי זה לא יקרה", עדיף להתכונן לתרחישים כאלו מראש. שלא תגידו, לא ידעתי שזה יכול לקרות. ראו הוזהרתם!

בשורות הבאות תדעו איך  להתכונן למצבי חירום שכאלו ולהתמודד איתם בכבוד בלי לקרוס.

מי לא רוצה קופת חיסכון?

כל אחד מאתנו רוצה למצוא את עצמו עם קופת חיסכון מרשימה של סכום כסף משמעותי לכל צרה שלא תבוא. אבל מי מאתנו מוכן להשקיע בשביל זה?  אם אתם רוצים באמת, אתם גם תרצו ותשמחו לשים בשביל זה כסף בצד. אתם הרי יודעים שזה נטו לטובתכם האישית. אין מישהו שירוויח מזה יותר ממכם. 

מתי שוברים קופת חיסכון? 

אז החלטתם והפנמתם שאכן כדאי וחשוב להשקיע בקופת חיסכון. התחלתם לשים שם כסף בצד. מתי יגיע הזמן לקצור את הפירות, לפרוץ את הקופה?

ודאי שלא כדאי עכשיו. לא פותחים קופת חיסכון אם לא מרגישים חנוקים כלכלית! רק אם מגיעים למצב חיוני אפשר לחשוב על האופציה הזו. ולמה? מכיוון שאם אתם זוכרים המטרה שלשמה הפקדתם בקופה הייתה כדי לעזור לכם בעיתות מצוקה. לא כדי לפנק אתכם בזמן המנוחה.

ההבדל בין רצון לצורך חשוב!

חשוב שתהיו כנים עם עצמכם. אם אתם כרגע בעלי חשק חזק מאוד להוציא סכום כסף גדול על משהו, זה המקום לבדוק האם אתם רוצים או צריכים. לפעמים יש הבדל קטן מאוד אבל יש הבדל בין צורך לרצון. אם אתם באמת סתם רוצים, נחמד מאוד, אבל שוב פעם, לא זו המטרה לשמה אתם משקיעים בקופת החיסכון כל כך הרבה שנים. 

מתי יכול להיות מקרה של צורך אמיתי?

מקרה של טיפול שיניים. שכירות או משכנתא לדירה ראשונה, ארנונה, חשמל וכו'. לעומת זאת שיפוצים, מעבר דירה וכו' אלו לא בגדר מקרים של צורך.

מתכננים הוצאות? היערכו בהתאם!

אם אתם יודעים על אירועים יקרים שעתידים להתרחש כמו חתונה, בר מצווה וכו, שימו כסף בצד בשבילם. גם מקרים של טיפול רפואי יקר וכו מצריכים היערכות מראש.

בדקו אם אתם אכן חייבים לשלם!

אם אתם צריכים לשלם מבחינת החוק לגוף ממשלתי, כדאי לכם כן לשבור את קופת החיסכון. לא מומלץ להתחיל להסתבך עם הממשלה. זה עלול להוביל אתכם למקומות חמורים של עונשים וקנסות בלתי רצויים.

רוצים לחסוך כסף? מחפשים גוף אמין ומקצועי שיעזור לכם לעשות את זה? מעוניינים לחיות בצורה כלכלית נכונה? אנו כאן כדי לעזור לכם. הקליקו כעת ואנו ניצור אתכם קשר לקביעת פגישה עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: