מתכוננים לרכוש מוצרי חשמל? רכשו לפני עלייה נוספת במדד המחירים לצרכן!

בתקופה האחרונה מחירי כל המוצרים בישראל ובעולם כולו נמצאים בעליה מטורפת. מה גורם לעליית המחירים? ומתי היא מתכוונת להירגע? בינתיים שום דבר לא ידוע. הדבר היחיד שכולם בטוחים בו, זה שהמחירים עולים ועולים ואם אתם מתכוונים לרכוש רהיטים לבית או כל רכישה משמעותית אחרת שהעלויות שלה הן גבוהות, כדאי לכם לסגור את ההזמנה כמה שיותר מהר, כי כל יום המחירים עולים בעוד כמה שקלים, וזה לא גוזמה. 

האם מדובר באינפלציה? 

אינפלציה זו מילה מפחידה שאנחנו מכירים אותה מהסיפורים של לפני ארבעים שנה. תשאלו את המבוגרים שבינינו שזוכרים את האינפלציה המשמעותית שהתרחשה אז. מה זה אומר אינפלציה במילים פשוטות ומובנות לכל נפש? אינפלציה, זה אומר שאתם יכולים לקנות פחות דברים עם הכסף שיש לכם ביד. עם לפני שמונה שנים שמעתם על זוג שקנה ספה יפה באלפיים שקלים. היום לא תשמעו על ספות איכותיות בפחות משמונה אלף. זאת אינפלציה ראויה לשמה! פשוט היא מתרחשת בהדרגה. ולכן, היא לא מדוברת כמו שהיתה אז. 

מה קרה באינפלציה לפני ארבעים שנה? 

אנשים יצאו לקנות בבוקר לחם וחלב בחמישה שקלים, ויכלו לקנות עם זה רק שלוש פרוסות לחם… מה עשו כל האנשים? טסו לקנות את כל מה שיש בחנויות, כדי להפוך את הכסף שלהם למוצרים קיימים ששווים משהו. דבר זה רק גרם להאצת האינפלציה… תכל'ס, היום אין בהלה על מוצרים כי לא מרגישים את זה ברמות מפחידות כמו שהיה אז. אבל בתקופה האחרונה ממש אנחנו שומעים על עוד תחומים בהם קיימת עליית מחירים חריפה שמצטרפת לאינפלציה הכללית בישראל. 

מה הפתרון לאינפלציה? 

הפתרון העמוק הוא לעצור אותה איך שהוא ופשוט להוריד מחירים. הפתרון הנוסף המתבקש הוא להעלות את השכר מינימום ואת המשכורות, כך שיהיו תואמות לגובה ההוצאות הממוצע בישראל. כי זה לא הגיוני להרוויח כמו לפני שלוש שנים, בעוד שכל המחירים יקרים יותר. 

מה שרבים ממליצים, זה לקנות כמה שיותר דברים, אותם אתם מתכננים בכל מקרה לרכוש בטווח הקרוב. יש חנויות שנותנות שירות של אחסון. יש חנויות של מצעים וכלי מיטה שמאפשרות לרכוש היום ולשמור את הסחורה במחסן עד מתי שתבקשו את האספקה. 

מה גורם לעליית מחירים? 

כלכלנים טוענים שעליית השכר הממוצע בארצות הברית, היא זו שגורמת לעליית המחירים. ברגע שמעסיקים נאלצים לשלם משכורות גבוהות יותר, הם מעלים גם את מחירי המוצרים שלהם. זה לא הגיוני להוציא יותר כסף תמורת הייצור ולא לגבות את זה בסופו של דבר מהלקוח. הבעיה היא שזה גלגל שלא נגמר. השכר עולה, המחירים עולים ואז שוב צריכים להעלות את השכר… 

רוצים לדעת לנהל את הכסף שלכם נכון בעולם המבולבל של ימינו? הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה יתנו לכם יד עד להגשמת כל המטרות.

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: