נופשים ולא מחשבים

סוף סוף הגיע הרגע לצאת לחופש. כבר תקופה ארוכה שחסכתם עבור היציאה לחופשה. הזמנתם חופשה, ראיתם שיש חופשה זולה יותר, שיניתם. נערכתם לחופשה בהתאם. סוף סוף הגעתם לחופשה המתאימה לנוסחה הכלכלית שלכם. אחרי שהרגע הגדול הגיע, אתם מגיעים לחופשה סחוטים ומלאי ציפיות. החופשה המשפחתית שלכם תיחקק בהיסטוריית המשפחה! הולך להיות כאן כיף, אתם רוצים לשכוח את הבעיות הפיננסיות שלכם. הגעתם ליהנות… 

אז איך אומרים? היזהרו מחלומות, בסוף הם מתגשמים. החופשה הגיעה ואתם חוגגים, כולם יחד נהנים ומבלים, אתם נחים ואוגרים כוחות כמו שחלמתם.

איך חופשה משפחתית הופכת לחופשה מהחלומות?

נסו להיזכר, איזה חופשה אתם זוכרים לטובה?  מה היה בחופשה הזו? הרוב שנשאלו ענו שהם זוכרים רגעים קסומים של אחווה משפחתית, אווירה פסטורלית ורגועה ועוד תשובות מעניינות.

נסו להיזכר אם אתם מצטערים על אחת מהחופשות שלכם. למה לא הלכתם לאתר מסוים? למה לא קניתם חפץ מסוים וכו'? אז כן, רוב התשובות לא מייחסות חשיבות למה שלא עשינו בחופשה, אלא למה שכן. הזיכרונות שהולכים עם בני המשפחה כמזכרת מחופשה היא האחווה המשפחתית, תחושת היש, לא תחושת האין. זוכרים ממה נהנו ולא את מה שויתרו עליו.

הבעיה בחופשה מתחילה בתחושת החופש שאנחנו מרגישים. בחופשה אנחנו מנסים לשכוח מהכל ובדרך שוכחים את גבולות התקציב שלנו, לזה אסור לנו להסכים. נכון, חופשה משפחתית מביאה אותנו באופן טבעי לשינוי הרגלים, אבל חשוב שלא נשכח את גבולות התקציב שלנו כדי שלא נגרר למינוס ממנו יהיה קשה לצאת.

כללים לחופשה מחושבת ומהנה

  • לפני החופשה חשוב לתאם ציפיות בין כל בני הבית. שבו יחד, כל המשפחה ושאלו את עצמכם, איך אתם רוצים שתראה החופשה שלכם. מה היא תכלול, אטרקציות, מסעדות וקניות… חשוב להקשיב לרצונות כל אחד מבני המשפחה, לשמוע את רצונותיו ולמצוא את קו הזהב המגשר בין כולם כך שכולם יבואו על סיפוקם. כל אחד יוותר קצת כדי שהשני גם יוכל ליהנות.
  • אחרי שאתם יודעים מה אתם מתכננים לחופשה הקרובה, עדכנו גובה תקציב שישמש למימון החופשה. הקצו תקציב יומי שיספיק לכל מה שאתם מתכננים ליום בחופשה. את התקציב לא שוברים במהלך החופשה. יוצאים למסעדה? קונים חפץ תיירותי? קחו בחשבון הכל יורד לכם מהתקציב המתוכנן לחופשה. 
  • אם קשה לכם אם התקצוב הכללי, תוכלו לקבוע כמה מזומן יהיה לכם בכיס או אפילו בכרטיס רב קו מוטען מראש לכל הוצאות הנסיעה הנדרשות.
  • בסוף היום, שבו חמש דקות ועקבו שאתם עומדים בתקציב שלכם. אם סטיתם מהתקציב, לא נורא. אתם יכולים לשנות את תכנון הימים הבאים.
  • נגמרה החופשה, הכסף איתו, אבל לכם נשארה מזכרת טובה. גם כאן חשוב לשבת יחד ולהפיק לקחים, לבדוק מה עזר לכם, מה הפריע וכו'. שלב הפקת הלקחים הוא חשוב לצורך הרוגע הכלכלי שלכם בחופשות הבאות.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: